lørdag 27. februar 2010

Det var ikke DET jeg hadde lyst på!

Skrevet 30.10.2007

Noen ganger er jeg sulten og sugen på noe, jeg vet ikke helt hva men jeg forsøker å finne det ut. Slik som i dag.... jeg spiste fiskegrateng til middag, men ikke så lenge etterpå var jeg litt småsulten. En banan til dessert kan vel ikke skade tenkte jeg, men etter at jeg hadde spist bananen så kjente jeg at det var ikke helt det jeg ville ha. En liten stund senere spiste jeg ei bolle. Kanskje det var det jeg hadde lyst på? Nei, det hjalp ikke.

Jeg regnet med at jeg hadde spist litt for lite til middag, kanskje jeg ikke ble skikkelig mett. Jeg spiste et par skiver brød. Det var godt og jeg ble mett, men det var ikke det jeg hadde lyst på. Kanskje litt salt hjelper? Huff, jeg burde ikke, men jeg tror det er det jeg vil ha....bare bittelittegranne potetgull. Etter potetgull med paprika samt bacongull og litt farris til drikke var jeg fortsatt ikke fornøyd.

Hva er det med denne kroppen? Hva vil den? Litt sjokolade? Okei da! Så litt peanøtter....og litt mer farris. Rart... magen min føles ikke full engang. Hvordan kan det ha seg? Kanskje jeg egentlig ikke er sulten eller sugen på noe allikevel? Jeg har forsøkt det meste, men ingen mat hjelper. Irriterende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails