lørdag 27. februar 2010

Hopper ned fra gjerdet snart

Skrevet 13.02.2010

Jeg har bestemt meg! Det går iallefall ikke an å sitte på gjerdet og gomle smågodt og potetgull slik jeg har gjort i en måned nå. Det blir man fort feit av, og nå har vekta gått opp tilsammen 5 kilo siden jeg var på mitt "tynneste" i fjor høst.

Det jeg har bestemt meg for er å fortsette med lavkarbo kosthold. Jeg starter på mandag og kjenner at jeg gleder meg nå når jeg har tatt avgjørelsen. Jeg tror dette kostholdet er det som vil fungere for meg, jeg vet jo at det har fungert tidligere.

Jeg er fortsatt engstelig for at det ikke skal fungere. Har forsøkt så mange ganger før med ulike typer kosthold, slanking osv, men det er sjeldent det har fungert i lengden. Krysser fingrene for at det vil fungere denne gangen.

Hvis noen lurer på lavkarbo kosthold så anbefaler jeg å titte innom disse nettstedene:

Lenabeatrice
- ei jente som har gått ned 45 kilo og som blogger om sin hverdag med lavkarbo kosthold

AnnaJ.D.Jacobsson - ei svensk jente som har gått ned 60 kilo med lavkarbo kosthold og blogger om dette. Hennes gamle blogg er også verdt et besøk: Vegen från 137 kilo

Lavkarbo.no - er et brukerstyrt nettsted hvor man kan finne oppskrifter, diskutere med andre og stille spørsmål om ulike typer lavkarbo kosthold

Kostreform - nettsted for de med overvekt og diabetes/insulinresistens


Kryss fingrene for meg, folkens! Straks hopper jeg ned fra gjerdet! Håper jeg lander trygt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails