lørdag 27. februar 2010

Sjefsbølla

Skrevet 18.09.2009

Jeg oppdaget plutselig at det er et par dager siden jeg har blogget. Pussige greier det der, for jeg trodde faktisk at jeg hadde blogga om oppholdet mitt her på Tonsåsen hver dag. Det er da jeg innser at livet mitt her har blitt hverdagen, og at dagene flyr avgårde uten at jeg nødvendigvis stopper opp og tenker på hvor jeg er og hva jeg driver på med.

Selvfølgelig har jeg havnet i den situasjonen igjen at jeg tok på meg sjefsrollen. Den bare skriker ut til meg uansett hvor jeg befinner meg! Saken er den at hver torsdag har 2 grupper ansvar for kveldens underholdning (vi er totalt 6 grupper på ca 10 personer hver her inne). I går var det vår gruppe som hadde ansvaret sammen med gruppe 2. Gjett hva som skjedde? Det var ingen som hadde tatt tak i situasjonen og startet med planleggingen, så jeg innkalte til et møte på mandags kveld. Der var det ikke så mange idèene som kom frem i forhold til hva vi skulle underholde med. Jeg spilte ut en idè jeg hadde om Tonsåsen-idol konkurranse, og det ble temaet for kvelden. Selvfølgelig var det ingen som meldte seg til å være konferansièr, så den rollen tok jeg. I tillegg hadde jeg oversikten og styrte planleggingen.

Sjefsgenet i meg kommer tydeligere og tydeligere frem, merker jeg! Vel, kvelden ble kjempebra. Underholdende og morsom! Gruppene jobbet kjempefint sammen og alt ble ordnet klart slik at showet fungerte greit. I tillegg merket jeg hvor mye jeg egentlig liker å drive frem et prosjekt, styre og ha overblikket, samtidig som jeg kommer med idèene. Å gi en beskjed og få andre til å gjøre det! Tror jeg har vært tyrann i mitt tidligere liv, hehe! Dette (og flere andre ting) har fått meg til å tenke på et mulig karriæreskifte. Dette er foreløpig på tenkestadiet ennå.

img2812

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails