lørdag 27. februar 2010

Skyene har lettet

Skrevet 11.09.2009

Det ble mye syting i går. Jeg hadde en tung dag både fysisk, mentalt og følelsesmessig. Heldigvis er gårsdagen over, og dagen i dag har vært adskillig bedre. Borte er de fleste tunge tankene, og kroppen føles levende ut igjen!

Det har blitt 2 treningsøkter på meg i dag. En på formiddagen med aerobic, og en før middagen med svømming og styrkeøvelser i basseng. Kroppen hadde virkelig godt av en dags hvil kjenner jeg. Det fungerte veldig bra i dag. Jeg kjente at det var deilig å bli svett og sliten, det føltes ikke som om beina var fylt med bly slik det var i går.

Etter middagen slappet jeg av i solarium, og deretter var jeg en stund i knivbua. Jeg er litt stolt av at jeg har klart å lage en kniv med skikkelig flott "fiskeskaft" bare ut av et trestykke. Dere skal få se bilder når den blir ferdig. Senere i kveld har jeg slappet av sammen med morsomme og trivelige mennesker.

Alt i alt har dagen i dag vært ganske bra. I morgen har jeg flere ting å glede meg til. Da skal jeg på shopping sammen med ei venninne, og deretter på konsert med Sigvart Dagsland. Gleder meg masse! Resten av helgen planlegger jeg å ta det med ro. Kanskje gå meg en tur, men ikke noe full fres!

Ønsker alle ei riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails