lørdag 27. februar 2010

Tilbake til den harde hverdagen

Skrevet 05.10.2009

Etter en deilig helg sammen med familie var det tilbake til jobb og hverdagen i dag. Etter en dags arbeid merket jeg at irritasjonen var steget til nye høyder da jeg var på tur hjem. Alle de gode følelsene fra helga var som forduftet fra sinnet, og jeg irriterte meg over alt og ingenting.

Det gode livet, slik jeg ser det for meg, handler jo ikke om å gå å irritere seg og ikke ha det bra. Det handler om å trives, finne mening i arbeidet og føle at man er kommet på rett plass. Alle dagene trenger ikke å være gode, og det er også rom for frustrasjoner av og til. Det jeg derimot har skjønt er at jeg ikke vil ha det slik som nå. Etter bare ei uke på jobb har frustrasjonene bygget seg opp igjen, vekta står stille, og stress-røykinga på jobb er på plass igjen.

De gode forsettene som jeg så klokelig tenkte ut på Tonsåsen har forsvunnet i frustrasjonståka.

HJELP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails