torsdag 18. mars 2010

I love jeans-tights!

Jeans-tights er bare en helt suveren oppfinnelse!

Det betyr at tjukkinger som meg kan gå med plagg som ser ut som trange dongeribukser, men som sitter perfekt og er behagelig å ha på seg. GENIALT!

Jeg handla flere slike bukser da jeg var i Alta i dagene som har vært. Denne buksa kjøpte jeg på KappAhl

Min kropp er egentlig ikke laga for å ha bukser på. Jeg er ikke så stor i beina og i lårene, hoftene mine er rette, og magen min er minst 2 størrelser større enn resten av kroppen. 

Da sier det seg selv at Dongeribukser med fast linning ser temmelig teit ut på meg. For passer jeg buksen i livet, så er den posete og vid i rumpa og lårene. Ikke særlig flatterende! Finner jeg bukser som sitter som et skudd over rumpa og lårene, så har jeg ikke nubbsjanse å få buksa igjen i livet. 

Derfor er jeans-tights en genial oppfinnelse, spesielt for oss som har mye ekstra rundt magepartiet. Disse buksene er tøyelige og høye i livet. Dermed kan man pakke hele magen inn i buksa!

2 kommentarer:

  1. Disse så stilige ut! Kanskje jeg må ta meg en tur på KappAhl i helga! ;)

    SvarSlett
  2. Ja, de har mange flotte jeanstights på KappAhl :) De har også jeanstights i andre butikker.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails