søndag 2. mai 2010

Du vet du er tykk når....

3 kommentarer:

  1. Ha ha - du er nå morsom. Har du lagt lavkarbo på hylla? Jeg har nå vært på lavkarbo i 3 uker, resultat minus 400 gram. Tja.....skal lage en bloggpost på den ene boka jeg leser nå som handler om lavkarbo; Frisk med lavkarbo - Sofie Hexeberg.

    SvarSlett
  2. hehe, den der var morsom! :)

    SvarSlett
  3. Solgunn: Tja, har ikke spist lavkarbo siden januar. Får se om jeg fortsetter med kostholdet eller finner på noe annet. Tenk hvor forskjellige vi er... jeg gikk ned ca 7 kilo de tre første ukene på lavkarbo, men det fungerte ikke like bra for meg i lengden. Kanskje det er motsatt for deg? At du går lite ned i begynnelsen og mye etterhvert?

    Stine: hehe, ja ikke sant :) Jeg føler meg som dama på bildet av og til. Er sikker på at vekta stivner av skrekk når jeg nærmer meg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails