mandag 7. juni 2010

Bloggpause

Som dere sikkert har merka så har det ikke vært så veldig mye aktivitet her i det siste. Jeg sliter veldig med å finne ballansen mellom lavkarbo, trening og jobb i tillegg til at jeg har mange ting som opptar meg for tiden.

Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra blogging om kosthold og helse.

Ønsker alle dere som strever med det samme som jeg strever med masse lykke til!
Det er lov å sende meg en mail hvis dere ønsker kontakt med meg :)

Kommer vel plutselig (og sterkere) tilbake ved en senere anledning.

4 kommentarer:

  1. Skjønner den. Får tro du ikke forsvinner helt fra oss da! Ta vare på deg selv da! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Ida :) Jeg forsvinner sikkert ikke, men trenger nok en god og lengre pause. Stikker sikkert innom bloggen din selv om jeg selv har bloggpause :)

    SvarSlett
  3. Håper du kommer sterkere tilbake. Jeg sliter med motivasjonen og merker at bloggingen ikke er like prioritert. Skjønner hvordan du har det!

    Men håper du kommer tilbake igjen snart, med ny gnist!

    Stå på, du kan greie det!!

    Lykke til !

    SvarSlett
  4. Tropico: Takk for støtten :) Ja det er vel et velkjent fenomen at motivasjonen har gjømt seg. Jeg stikker helt sikkert innom bloggen din selv om jeg ikke kommer til å blogge så mye selv, så vi høres nok :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails