tirsdag 5. oktober 2010

I`m back!

Ja nå er det virkelig lenge siden jeg har blogget her. Omtrent 4 måneder siden, ser jeg! Jeg føler meg endelig klar til å blogge igjen om en sunnere livsstil.

Det passer forresten bra å begynne å blogge igjen nå, for i morgen reiser jeg til Tonsåsen rehabilitering. Hvis du vil lese om mitt forrige opphold på Tonsåsen i fjor, så finner du blogginnleggene HER, eller se i høyre side på bloggen under "etiketter" og "Tonsåsen slankefarm".

Jeg gleder meg veldig til å komme tilbake til Tonsåsen, og denne gangen håper jeg å samle opp nok motivasjon til å fortsette mitt prosjekt med vektreduksjon. Det har nemlig ikke gått så veldig bra med det prosjektet i det siste. I sommer klarte jeg å gå ned 6 kilo (fra 107 til 101), men etter noen få uker i ny jobb så spratt vekta mi opp igjen til 106 kilo. Det føles nesten håpløst ut når dette skjer gang på gang! Ned noen kilo, og opp igjen... ny runde med vektreduksjon for så å gå opp igjen. Slik har jeg egentlig holdt på lenge nå.

Derfor håper jeg Tonsåsen kan hjelpe meg med å etablere en varig endring så jeg slipper dette jojo-tullet.

3 kommentarer:

  1. Hurra! Så fint at du er tilbake igjen :o)

    SvarSlett
  2. Hei Beatelill

    Godt å se at du er tilbake :-)

    Lykke til på Tonsåsen.

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake, Beatelill! Godt å se deg igjen!!!

    Og lykke til på Tonsåsen!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails