torsdag 7. oktober 2010

Første tur i skogen


Oppholdets første tur ut er nå unnagjort, og det var skikkelig deilig! Sola skinte og det var varmt i lufta. Etter flere dager med regn sørpå er jo marka ennå våt og litt glatt, men jeg tok meg god tid på turen og stressa ikke. Selvfølgelig fikk jeg opp pulsen, men jeg tok meg også tid til å ta noen bilder, slappe av og nyte sola og utsikten, samt filosofere litt over livet.

Og med en slik utsikt er det jo mest gode tanker som kommer:


Høsten har også kommet til Tonsåsen, og det betyr fine farger. Jeg var litt spent på hvordan det skulle være her. Så for meg at det kunne ligge snø allerede, da vi jo er ca 800 meter over havet. Men her er det ingen tegn til snø, iallefall. Det betyr jo bare at jeg har overdrevet litt når jeg har pakka, skulle nesten tro jeg var på tur til nordpolen. Har med både skjerf, varme ullklær og vintersko.


Her ser dere selv at jeg ser ganske fornøyd ut. Legg merke til hårfargen (eller mangel på). Det er en del av mitt nye prosjekt om å bli mer "meg selv - helt naturlig" hehehe. Null hårfarge og ingen frisør på månedsvis.


Ja, foreløpig er det veldig godt å være på Tonsåsen. Nå skal jeg gjøre meg klar til saltrening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails