fredag 8. oktober 2010

Trening må til

Saltreningen i går var helt fantastisk bra! Det var 45 minutter med hopp og sprett til musikk, og ei sprudlende og svært smittsomt positiv instruktørdame fikk fart på oss alle sammen. Mot slutten var jeg skikkelig sliten, men samtidig føltes det som om jeg ønsket å springe.... eller kanskje ta noen hopp og flyge avgårde!

Her er salen vi trener i. Den er godt utstyrt med de fleste hjelpemidler. Men det største hjelpemiddelet er nok de flotte fysioterapeutene som drar oss med!

I dag er det trening med vekter på formiddagen (ganske snart), og før middag blir det spinning. Jeg liker godt å trene med vekter, men spinningen er jeg ikke så begeistra for. Men jeg skal gi det et forsøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails